Forsendelsespolitik

Vigtig information

  • Bestillingsfrist: 16:00 GMT+01:00
  • Behandlingstid: 1-2 hverdage (mandag-fredag)
  • Leveringstid: 1-2 hverdage (mandag-fredag)
  • Gratis levering: Tilgængelig på alle ordrer i Danmark

Forsendelsesproces
Når din ordre er afgivet, modtager du en bekræftelses-e-mail, der informerer dig om, at behandlingen er påbegyndt. Ordrer behandles normalt inden for 1-2 hverdage (mandag-fredag). Efter afsendelse modtager du en separat e-mail med sporingsoplysninger. Levering tager normalt 1-2 hverdage (mandag-fredag). Vi tilbyder gratis levering på alle ordrer, der leveres inden for Danmark.

Mulige forsinkelser
Hvis den maksimale behandlings- og leveringstid er overskredet, og din ordre stadig ikke er ankommet, så fortvivl ikke. Vent venligst yderligere op til 3 hverdage (mandag-fredag), og husk at bruge dit sporingsnummer. Hvis pakken stadig ikke er ankommet, bedes du kontakte os og oplyse dit ordrenummer.

Aflysninger
For at annullere en ordre, bedes du kontakte os hurtigst muligt på support@nordic-modehus.dk . Når behandlingen af ​​din ordre er startet, kan den desværre ikke længere annulleres.

Beskadigede eller forkerte varer
Hvis din ordre ankommer beskadiget, eller du har modtaget en forkert vare, beklager vi ulejligheden. Send venligst tydelige billeder af problemet til support@nordic-modehus.dk , så vil vi vurdere sagen og finde en passende løsning hurtigst muligt.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Vi er kun en besked væk - kontakt os via nedenstående oplysninger, så er vi klar til at hjælpe dig.

Kundeservices åbningstider:
Mandag til fredag: 9.00 – 17.00 GMT+01:00

E-mail: support@nordic-modehus.dk
Telefon: +45 9245 5272
Kontaktformular: Klik her

Virksomhedsoplysninger
Nordic Modehus drives af MS COMMERCE, et selskab registreret i Holland.

CVR-nummer: 92571972
DUNS-nummer: 494986926
Momsnummer: NL004962147B35

Adresse:
Essenlaan 92
3247GG Dirksland, Holland